nedeľa 14. júla 2013

Čo priniesli narodeniny a dovolenka/"Birthday and Holiday" Sunday Stash

Minule som avizovala stop nákupom a predpokladala som, že sa dlhší čas už nebudem mať čím chváliť. Našťastie som mala narodeniny a ešte k tomu mám skvelú švagrinú, takže medzi narodeninovými darčekmi boli aj látky a 8 sád kožených rúčok.

Last Sunday Stash I notified I would not buy any new stuff to my stash. But it was my birthday and as I have awesome sister-in-law I got few novelties in fabric stash and also 8 pairs of leather handles.


Oskiho nový McQueen tiež musí byť na fotke :).
Oskar's new McQueen is part of stash, too :).


Ďalšie úlovky sú časopisy z dovolenky v Taliansku, inšpirácií nikdy nie je dosť a moja prvá Zakka knižka v zbierke, našla som ju v rámci jednej rozdávačky, ktorá nebola prístupná mimo USA, ale projekty sa mi veľmi páčili, tak som si ju kúpila, opäť raz v mojom obľúbenom Book Depository.

Magazines are from our holiday in Italy, just another kind of inspiration and my first Zakka book in my collection. I'd found it in one giveaway which was not open for non-USA readers but I liked projects so I bought it from Book Depository.   


Viac o Sunday Stash si môžete prečítať na blogu Finding Fifth.
You can read more about Sunday Stash on Finding Fifth Blog.

6 komentárov:

  1. Happy Birthday, tell me how you like the Zakka book.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Mara :) I like most of that projects but favorite are babushkas key cover and kotori zipper pouch :).

      Odstrániť
  2. Happy birthday! the fabrics are pretty. your new magazines look full of fantastic inspiration :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jealous that you holidayed in Italy. Zakka projects are always fun.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je uzasne, ked blizki vedia, po com srdce pisti :-) tvorive darceky vzdy potesia :-)

      Odstrániť