nedeľa 7. apríla 2013

Prague Patchwork Meeting 2013

Ako som vám už spomínala, v sobotu som sa vybrala po prvýkrát na patchworkovú výstavu Prague Patchwork Meeting. Očakávania boli veľké a väčšina sa aj vyplnila. Vopred sa ospravedlňujem za kopec fotiek a ich nevalnú kvalitu.


Niekoľko quiltov z výstavy.
















Tento je môj naj :).



Neuveriteľná technika..













 

 
Stánky so šijacími strojmi, Bernina ponúkala možnosť ozdobiť si tašku, vyskúšať si punching so špeciálnym bernináckym systémom piatich ihiel, kde som si vyrobila pekné srdiečko, alebo si vyrobiť náušnice.
 




 
 

Aj Český bábikársky klub vystavoval.





A stánky plné látokchtivých žien, občas tam bolo celkom husto.







 
 
Stánok Modern Patchwork, môjho obľúbeného obchodu s látkami, okolo ktorého sa vznášala úžasná vôňa levandule.



 
 


 
 

 
A takto som špízovala kabelky, väčšina bellet pozitiv.
 






 

Bratislavský patchworkový klub, ktorého členky sa ma ujali, aby som sa náhodou v tej Prahe nestratila, boli úplne skvelé.

 
A toto sú moje úlovky, do pozornosti dávam nádherný domček od Vexi, ktorý som dostala a je mojím naj úlovkom z PPM.

 
 
Summa summarum - PPM bola skvelá akcia, spoznala som kopec super dám, videla kopec krásnych quiltov, látok, bábik, doplnkov, nití, občas to síce niekde zaškrípalo, ako fronty na lístky, neskôr na šatňu, zlé osvetlenie vystavených quiltov, ale celkovo som bola spokojná a ak to vyjde, budúci rok idem zas :D.

1 komentár:

  1. Jaaaj, to sa dobre číta, že obľúbený obchod s látkami :) Som rada, že si nebola z výstavy sklamaná. Mne sa aj tento rok veľmi páčilo.

    OdpovedaťOdstrániť