štvrtok 13. decembra 2012

Trochu vianočného šitia

Aby som stále len nespomínala, pár obrázkov toho, čo som šila za posledný mesiac.

Tento rok som sa rozhodla, že vianočné darčeky budú aspoň z polovice šité, čím som si ale samozrejme zavarila. Nepočítala som z premennou jednotkou, akou je zdravie mojich detí a nakoniec aj mojím. Ale tak vízia bola pekná, uvidím, čo sa mi podarí v reále ešte za desať dní, ktoré ešte do Vianoc ostávajú, spichnúť, respektíve dokončiť :).

Môj blog je pre moju rodinu zatiaľ tajomstvom, môžem tu teda prezentovať jediné, čo je ako tak dokončené, aj keď chýbajú dva kusy, prestieranie s chňapkou a podložkami pre tetu. Podložky na fotke chýbajú. Návod na tú chutnú srdiečkovú chňapku nájdete tu, síce v ruštine, ale podľa kvalitného fotopostupu určite nebude problém.


Medzitým som si odskočila opäť k Tilduškám a pre kamarátku Katku som na objednávku spichla jednu fešandu. Ostal mi nejaký tyl a sukňa so spodničkou proste musela byť.



A konečne veľký projekt posledných dní. Kamarátka Romanka mala požiadavku na medvedíkov, maximálne 20cm vysokých, tmavohnedých a aby mali ohýbacie nohy, ktorí budú ozdobou na vianočný stromček. Počet sa nakoniec ustálil na päť. Šila som podľa môjho obľúbeného časopisu Marína, kde sa tento medveď volá Jonáš, aj keď pôvodne má cca. 50cm. Šiť to všetko 5x dalo celkom zabrať.



Takže sme mali doma celkom slušný medvedí masaker.



 Priznám sa, že som mala pochybnosti o tom, ako to vypáli, vôbec som si to nevedela predstaviť, ale Romanka je designový macher. Tu je výsledok, spolu so zábermi na už ozdobený stromček.





Čo všetko mám rozšité, radšej ani nebudem písať, ostáva mi dúfať, že tie vianočné darčeky ešte stihnem dokončiť.

1 komentár:

  1. Wow, Zuzi, tiež by som si nevedela predstaviť medvede na vianočnom stromčeku, ale vyzerá to úžasne!

    OdpovedaťOdstrániť